1. Antaramuka berikut akan dipaparkan:
Skrin 13: Antaramuka Permohonan Pindaan Kapasiti - Tab Senarai Semak
2. Tandakan checkbox berkenaan untuk mengemaskini dokumen sokongan yang akan dihantar oleh pemohon kepada ST untuk proses semakan permohonan.
3. Klik pada hiperpautan Borang A , laporan akan dijana untuk cetakan:
4. Klik butang "" untuk upload dokumen sokongan ke dalam sistem.
5. Klik pautan Borang G, akan ke skrin Borang G, Sila ke menu (2.9 Borang G) untuk penerangan lanjut.
6. Klik pautan Borang H, akan ke skrin Borang H, Sila ke menu (2.10 Borang H) untuk penerangan lanjut.
7. Klik butang "" untuk kembali ke Tab Jurutera Perunding & Kontraktor.
8. Klik butang "" untuk simpan maklumat yang telah dimasukkan dan Tab Pengakuan akan dipaparkan.
Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Full-featured multi-format Help generator